1 |
Aizputes mācītāja Johana Georga Goldmaņa ieguldījums latviešu bērnu rakstītmācībā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2019 |
2 |
Alberta Caunes pilskalnu poēzija
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Edgars Lāms
|
2019 |
3 |
Alternative solutions for marine fuel's composition towards Marine Strategy Directive performance
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Lilita Ābele,
Olga Anne,
Tatjana Paulauskiene,
Rasa Viederyte
|
2019 |
4 |
Anticipācijas stratēģijas atspoguļojums sinhronās tulkošanas procesa modeļos
|
-nav- |
Zinātniskais raksts |
Linda Gaile
|
2019 |
5 |
Apokalipse Paula Bankovska prozā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Anda Kuduma
|
2019 |
6 |
Ārstniecības augi un dziedināšana laika un valdošās varas kontekstā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ieva Ančevska
|
2019 |
7 |
Artificial intelligence aspects in developed e-material formatting application
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Jansone,
Kristīne Mackare
|
2019 |
8 |
Assessment tools of Latvian language aquisition: problems and application versions
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
9 |
Augu dziedinošo īpašību raksturojums latviešu dziedināšanas tradīcijā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ieva Ančevska
|
2019 |
10 |
Benefits from Analyzing Video Lecture Logs with Leading Business Analytics Tools
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Linda Alksne,
Zane Berzkalne,
Anita Jansone
|
2019 |
11 |
Bērnu runas specifika izglītības aktualitātes kontekstā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus
|
2019 |
12 |
Challenges of the 21st Century: Hands-on Learning for Improving STEM Education
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Veronika Bikse,
Una Libkovska,
Inese Lūsēna-Ezera,
Baiba Rivža,
Liene Šmite
|
2019 |
13 |
Citvalodu īpašvārdu atveides tendences latviešu valodā
|
-nav- |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Šulce
|
2019 |
14 |
Daiļliteratūras lappuses Kurzemes reģionālajā periodikā 20. gadsimta otrajā pusē: Liepājas pilsētas un rajona piemērs
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Helviga
|
2019 |
15 |
Daži antroponīmi un zoonīmi Džeimsa Džoisa romāna "Uliss" latviešu un krievu tulkojumos
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Sigita Ignatjeva
|
2019 |
16 |
Deiktiskie vārdi Artura Rembo dzejprozas krājumā „Iluminācijas"
|
-nav- |
Zinātniskais raksts |
Inese Veisbuka
|
2019 |
17 |
Depozīta sistēmas analīze un ekonomiskais novērtējums
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Atstāja,
Natālija Cudečka-Puriņa,
Līva Lukševica,
Rudīte Vesere
|
2019 |
18 |
Development and Transformation Processes in the Tourism Industry under the Conditions of Globalization
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
L. Budrytė-Ausiejienė,
Ilze Grospiņa,
Inese Lūsēna-Ezera,
H. Sooväli-Sepping,
E. Spiriajevas
|
2019 |
19 |
Development of Critical Reading Skills in English Classes
|
-nav- |
Zinātniskais raksts |
Dagnija Deimante
|
2019 |
20 |
Digital business ecosystem as an enabler of eco-innovation in the construction sector
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Veronika Bikse,
E. Bondars,
Baiba Rivža,
Tatjana Volkova
|
2019 |
21 |
E-material Creating and Formatting Application
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Jansone,
Kristīne Mackare,
Maksims Žigunovs
|
2019 |
22 |
E-studies and mastering of educational material for people with visual perception and visual - motor integration problems - topical issues and perspectives
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Jansone,
Jeļena Turlisova
|
2019 |
23 |
Education in state language: problems and necessary solutions in pre-school education institutions
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Kārlis Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
24 |
EDUCATIONAL INSTITUTION PREPAREDNESS IN DEALING WITH MOBBING SITUATIONS BETWEEN PUPILS
|
-nav- |
Zinātniskais raksts |
Sarmīte Jēgere
|
2019 |
25 |
Emphasis of the Teamwork in Manufacturing Start-Up Enterprises
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Līduma,
Inese Lūsēna-Ezera
|
2019 |