1 |
A study on Latvian choir conductors’ professional experience in the aspect of voice ergonomics
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Ilze Valce,
Olga Blauzde,
Mirdza Paipare,
Dina Barute,
Madara Ivane,
Anete Krūza,
Dina Sleže
|
2022 |
2 |
ACQUISITION OF STUDY COURSES IN THE CONTEXT OF LIFELONG LEARNING
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilma Neimane
|
2022 |
3 |
Antana Šķēmas stāsts “Īzāks” un Ēvalda Vilka stāsts “Pusnakts stundā”: holokausta traumas naratīvs 20. gadsimta 60. gados.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Zanda Gūtmane
|
2022 |
4 |
Assessment Requirements of Disabled Students in Higher Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ingūna Griškēviča,
Dace Stieģele,
Dina Bethere,
I. Kozun,
M. Debevec,
I. Gialelis,
A. Papalambrou,
E. Papadopoulos
|
2022 |
5 |
Challenges in Pre-school Teachers’ Work in the Facilitating the Learning of the Latvian Language During Covid-19 Restrictions
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) ,
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI)
|
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Agrita Tauriņa,
Tija Zīriņa
|
2022 |
6 |
Choral Conductors Vocal Loading in Rehearsal Simulation Conditions
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Dina Barute,
Olga Blauzde,
Madara Ivane,
Mirdza Paipare,
Dina Sleže,
Ilze Valce
|
2022 |
7 |
Civic Learning As A Prerequisite For Democratic Values And Civil Society – Case Study
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs,
Alīda Samuseviča,
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Inta Kulberga
|
2022 |
8 |
Communication and Loneless in Student Enviroment Nowadeys and in Andrievs Niedra’s prose
|
- |
Zinātniskais raksts |
Linda Zulmane
|
2022 |
9 |
Comparative analysis of conceptual guidelines for transition preschool - primary school.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Jana Grava
|
2022 |
10 |
Consequences and Challenges of the Fourth Industrial Revolution and the Impact on the Development of Employability Skills
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Veronika Bikse,
L. Grineviča,
Baiba Rivža,
Pēteris Rivža
|
2022 |
11 |
Vispārējās pašefektivitātes skalas adaptācija latviešu valodā
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ingūna Griškēviča,
Mārtiņš Iltners
|
2022 |
12 |
"Conflict of Goals” as a Barrier for Effective Use of Visual Models in Primary Math Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Maria Urban,
Daina Vasilļevska
|
2021 |
13 |
„Savējais un svešais Harija Skujas dzejā: represētā pieredze”
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Anda Kuduma
|
2021 |
14 |
A note on native and non-native accentedness judgements
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Bond,
Verna Stockmal,
Dace Markus
|
2021 |
15 |
Academic Writing in the Baltic States: Introducing the Bwrite project
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Anni Jürine,
Djuddah Leijen,
Helen Hint,
Jolanta Sinkuniene,
Christer Johansson,
Nicholas Groom
|
2021 |
16 |
Action research for creating networks in pedagogical practice.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Linda Pavītola,
Lāsma Latsone
|
2021 |
17 |
Apsīšu Jēkabs un Rūdolfs Blaumanis: salīdzināmie aspekti
|
- |
Zinātniskais raksts |
Benedikts Kalnačs
|
2021 |
18 |
ASSESSMENT STRATEGIES TO PROMOTE STUDENTS` LEARNING PROGRESS
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Maija Ročāne,
Alīda Samuseviča
|
2021 |
19 |
Atgriezeniskās saites nozīme mācīšanas un mācīšanās procesā
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Elita Špehte,
Pāvels Jurs
|
2021 |
20 |
Atskaņotājmākslas attīstība Liepājā un Otrā pasaules kara ietekme uz mūziķu likteņiem
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Vēsma Lēvalde
|
2021 |
21 |
Bērnu latviešu valodas attīstība artikulācijas, normu un lingvistiskās vides šķēršļu joslā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus
|
2021 |
22 |
Blended learning in lifelong adult education in the aspects of covid-19 epidemical restriction
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) ,
Izglītības zinātņu institūts (IZI)
|
Zinātniskais raksts |
Lilita Ābele,
Dina Barute,
Lāsma Ulmane-Ozoliņa,
Baiba Rivža
|
2021 |
23 |
Caurviju prasmju pilnveides aspekti augstskolu studiju procesā
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Stieģele
|
2021 |
24 |
CHALLENGES IN EDUCATION DURING PANDEMIC: TRANSFORMATION OF PUPIL AND TEACHER INTERACTION.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Kristīne Niedre-Lathere,
Alīda Samuseviča
|
2021 |
25 |
Challenges of textile industry in the framework of Circular Economy: Case from Latvia
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Atstāja,
Natālija Cudečka-Puriņa,
Rudīte Vesere,
Lilita Ābele,
Sergiy Spivakovskyy
|
2021 |