1 |
A study on Latvian choir conductors’ professional experience in the aspect of voice ergonomics
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Ilze Valce,
Olga Blauzde,
Mirdza Paipare,
Dina Barute,
Madara Ivane,
Anete Krūza,
Dina Sleže
|
2022 |
2 |
Apvērstās mācīšanās pieejas īstenošanas dizains mācību diferenciācijai skolēnu centrētā mācību procesā sākumskolā
|
- |
Promocijas darbs |
Kristīne Bārdule
|
2022 |
3 |
Bērna valodas attīstības veicināšana un valodas traucējumu korekcija Montesori pedagoģijas aspektā
|
- |
Promocijas darbs |
Gundega Tomele
|
2022 |
4 |
Choral Conductors Vocal Loading in Rehearsal Simulation Conditions
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Dina Barute,
Olga Blauzde,
Madara Ivane,
Mirdza Paipare,
Dina Sleže,
Ilze Valce
|
2022 |
5 |
Communication and Loneless in Student Enviroment Nowadeys and in Andrievs Niedra’s prose
|
- |
Zinātniskais raksts |
Linda Zulmane
|
2022 |
6 |
El uso del microrrelato para el desarrollo de la lectoescritura en ELE
|
- |
Zinātniskais raksts |
Agata Babina
|
2022 |
7 |
Exploring Prosocial Performance and Gender Differences in Pre-school Children Through Music Activities
|
- |
Zinātniskais raksts |
L. Lee,
V. Bhargavi,
F. Lin,
Linda Pavītola
|
2022 |
8 |
Factors Contributing to the Development of E-Commerce by the Degree of use in Latvia
|
- |
Zinātniskais raksts |
Ina Gudele,
Inga Jēkabsone
|
2022 |
9 |
Impact of Covid-19 on the Digitalisation of the Enterprises in the Bioeconomy Sector
|
- |
Zinātniskais raksts |
Sandija Rivža,
Ina Gudele
|
2022 |
10 |
Konektoru lietojums latviešu zinātniskajos rakstos
|
- |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Lele-Rozentāle
|
2022 |
11 |
MAXIMUM SHANNON INFORMATION DELIVERED IN A LECTURE
|
- |
Zinātniskais raksts |
Linda Alksne,
Andris Ozols
|
2022 |
12 |
Opportunities to Increase Financial Well-Being by Investing in Environmental, Social and Governance with Respect to Improving Financial Literacy under COVID-19: The Case of Latvia
|
- |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Atstāja,
Jānis Brizga,
A. Fomins,
Inese Mavļutova
|
2022 |
13 |
Pedagogy of rethinking: teaching students to transform conventional professional practices to sustainable ONES
|
- |
Zinātniskais raksts |
Marharyta Radomska,
Oleksandra Khalaim,
Malgorzata Rusinska,
Larysa Cherniak,
Anna Wozna,
Māra Zeltiņa
|
2022 |
14 |
Rekurence kā teksta saistījuma līdzeklis latviešu zinātniskajos rakstos
|
- |
Zinātniskais raksts |
Agnese Dubova
|
2022 |
15 |
Sustainable Value Chain of Industrial Biocomposite Consumption: Influence of COVID-19 and Consumer Behavior
|
- |
Zinātniskais raksts |
Didzis Rutitis,
Inga Uvarova,
Jānis Brizga,
Dzintra Atstāja,
Inese Mavļutova
|
2022 |
16 |
Teksta loma svešvalodu apguvē. Valodu apguve: problēmas un perspektīva
|
- |
Zinātniskais raksts |
Agata Babina
|
2022 |
17 |
The paradigm of nationalism ideas in the novels of Latvian 19th/20th century writers Augusts Deglavs and Andrievs Niedra
|
- |
Zinātniskais raksts |
Inta Genese-Plaude,
Linda Zulmane
|
2022 |
18 |
Vērtējummorfoloģijas līdzekļu analītiskā apraksta ietvars: spāņu un latviešu valodas vērtējumformu kontrastīvā analīze
|
- |
Promocijas darbs |
Rafael Martin Calvo
|
2022 |
19 |
WELL-BEING AT WORK: A LITERATURE REVIEW ON THE COMPLEX FRAMEWORK
|
- |
Zinātniskais raksts |
Maira Leščevica,
Zane Gusta
|
2022 |
20 |
Apsīšu Jēkabs un Rūdolfs Blaumanis: salīdzināmie aspekti
|
- |
Zinātniskais raksts |
Benedikts Kalnačs
|
2021 |
21 |
Factors affecting willingness to fight for a country in the Latvian and Russian-speaking communities in Latvia
|
- |
Zinātniskais raksts |
Ieva Bērziņa,
Uldis Zupa
|
2021 |
22 |
Liepājas Jauno mediju mākslas arhīvs 2010–2210
|
- |
Citas publikācijas |
Anna Priedola,
Paula Vītola,
Diāna Bočkova
|
2021 |
23 |
Novada vēstures pētniecība: dažu piemēru analīze
|
- |
Zinātniskais raksts |
Ārija Kolosova
|
2021 |
24 |
Potenciālais un pieejamais balss augstuma diapazons 6-12 gadus vecām meitenēm [The potential and working vocal range of girls aged 6 to 12]
|
- |
Zinātniskais raksts |
Madara Ivane,
Baiba Trinīte
|
2021 |
25 |
Skaudība. Kā to pamanīt citos un uzvarēt sevī
|
- |
Monogrāfija |
Sandra Veinberga
|
2021 |