1 |
“Iezied debesīs Rožu laukums…” [O. Gūtmanim – 95]
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Edgars Lāma
|
2022 |
2 |
A study on Latvian choir conductors’ professional experience in the aspect of voice ergonomics
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Ilze Valce,
Olga Blauzde,
Mirdza Paipare,
Dina Barute,
Madara Ivane,
Anete Krūza,
Dina Sleže
|
2022 |
3 |
ACQUISITION OF STUDY COURSES IN THE CONTEXT OF LIFELONG LEARNING
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilma Neimane
|
2022 |
4 |
Antana Šķēmas stāsts “Īzāks” un Ēvalda Vilka stāsts “Pusnakts stundā”: holokausta traumas naratīvs 20. gadsimta 60. gados.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Zanda Gūtmane
|
2022 |
5 |
Apvērstās mācīšanās pieejas īstenošanas dizains mācību diferenciācijai skolēnu centrētā mācību procesā sākumskolā
|
- |
Promocijas darbs |
Kristīne Bārdule
|
2022 |
6 |
Assessment Requirements of Disabled Students in Higher Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ingūna Griškēviča,
Dace Stieģele,
Dina Bethere,
I. Kozun,
M. Debevec,
I. Gialelis,
A. Papalambrou,
E. Papadopoulos
|
2022 |
7 |
Bārta: Malēnija. Filma – mācību materiāls folklorā un reģionālistikā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Dace Markus,
Agris Anziķis,
Verners Bokums
|
2022 |
8 |
Bērna valodas attīstības veicināšana un valodas traucējumu korekcija Montesori pedagoģijas aspektā
|
- |
Promocijas darbs |
Gundega Tomele
|
2022 |
9 |
Challenges in Pre-school Teachers’ Work in the Facilitating the Learning of the Latvian Language During Covid-19 Restrictions
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) ,
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI)
|
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Agrita Tauriņa,
Tija Zīriņa
|
2022 |
10 |
Choral Conductors Vocal Loading in Rehearsal Simulation Conditions
|
- |
Zinātniskais raksts |
Baiba Trinīte,
Dina Barute,
Olga Blauzde,
Madara Ivane,
Mirdza Paipare,
Dina Sleže,
Ilze Valce
|
2022 |
11 |
Cita diena ar malēniešiem. Filma – mācību materiāls dialektoloģijā, kultūras vēsturē un latviešu valodas kursos
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Dace Markus
|
2022 |
12 |
Civic Learning As A Prerequisite For Democratic Values And Civil Society – Case Study
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs,
Alīda Samuseviča,
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Inta Kulberga
|
2022 |
13 |
Communication and Loneless in Student Enviroment Nowadeys and in Andrievs Niedra’s prose
|
- |
Zinātniskais raksts |
Linda Zulmane
|
2022 |
14 |
Comparative analysis of conceptual guidelines for transition preschool - primary school.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Jana Grava
|
2022 |
15 |
Consequences and Challenges of the Fourth Industrial Revolution and the Impact on the Development of Employability Skills
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Veronika Bikse,
L. Grineviča,
Baiba Rivža,
Pēteris Rivža
|
2022 |
16 |
Corrections to scaling in the 3D Ising model: A comparison between MC and MCRG results
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Jevgenijs Kaupužs,
Roderick V.N. Melnik
|
2022 |
17 |
Current Perspectives in Social Media Supported E-Learning
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Radka Nacheva,
Anita Jansone
|
2022 |
18 |
Dažu nozīmīgu krievu autoru darbu rezonanse Latvijā politiskā atkušņa laikā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Zanda Gūtmane
|
2022 |
19 |
DEVELOPING SCHOOLS AS LEARNING ORGANISATIONS IN LATVIA: UNDERSTANDING AND IMPLEMENTATION PRACTICE IN LOCAL GOVERNMENTS
|
Vadībzinātņu institūts (VZI) |
Zinātniskais raksts |
Inese Lūsēna - Ezera,
Džeina Kleina
|
2022 |
20 |
Diagnostikas kritēriju aktualitāte pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolas 1.klasi
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs
|
2022 |
21 |
Dzīve teātra koordinātās. Videointervija ar aktrisi Ainu Kareli 80. jubilejas noskaņā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Vēsma Lēvalde
|
2022 |
22 |
El uso del microrrelato para el desarrollo de la lectoescritura en ELE
|
- |
Zinātniskais raksts |
Agata Babina
|
2022 |
23 |
Esamības koncentrāts. Par Gundegas Repšes grāmatu “Sarunas ar Sīko”
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Zanda Gūtmane
|
2022 |
24 |
Expectations of the Latvian Dictionary Users on the Ideal Terminological Dictionary
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Elīna Peina,
Anita Helviga
|
2022 |
25 |
Exploring Prosocial Performance and Gender Differences in Pre-school Children Through Music Activities
|
- |
Zinātniskais raksts |
L. Lee,
V. Bhargavi,
F. Lin,
Linda Pavītola
|
2022 |