1 |
Assessment tools of Latvian language aquisition: problems and application versions
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
2 |
Bērnu runas specifika izglītības aktualitātes kontekstā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus
|
2019 |
3 |
Education in state language: problems and necessary solutions in pre-school education institutions
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Kārlis Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
4 |
Prognozējamā neprognozējamība. Bērnu valoda Latvijā. Monogrāfija. Rīga: Zinātne, 2018
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Monogrāfija |
Dace Markus
|
2018 |
5 |
Quantity and duration in Latvian Songs from World War I: Some Preliminary Observations
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Bond,
Dace Markus,
Linda Shockey
|
2018 |
6 |
Articulation accuracy in monolingual Latvian-speaking preschoolers: results of a large-scale population study
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Roberts Darģis,
Martin Krämer,
Dace Markus,
Olga Urek
|
2017 |
7 |
Augšzemnieku dialekta pazīmes latviešu bērnu valodā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Lidija Leikuma,
Dace Markus
|
2017 |
8 |
International Project LAMBA
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2017 |
9 |
Latviešu valodas fonēmu izrunas pārbaudes materiāli: lingvistiskais un logopēdiskis aspekts.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Baiba Trinīte
|
2017 |
10 |
Līdzskaņu fonēmu un to savienojumu izrunas salīdzinošā analīze projekta LAMBA izmēģinājuma pārbaudē un nobeigumā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ilze Auziņa,
Solveiga Čeirane,
Martins Kremers,
Dace Markus,
Olga Ureka
|
2017 |
11 |
New knowledge and skills in Latvian language acquisition.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2017 |
12 |
Vecāku aptaujas nozīme bērnu valodas pētījumos
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Anna Vulāne
|
2017 |
13 |
Velta Rūķe-Draviņa – projekts “Latviešu valodas monolingvāla un bilingvāla apguve: rīki, teorijas, lietojums”
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Anna Vulāne
|
2017 |