1 |
Healthy Lifestyles of University Students, According to Demographics, Nationality, and Study Specialty With Special Reference to Sport Studies
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne,
Svetlana Ušča,
Antonio Cicchella
|
2022 |
2 |
PERCEIVED STRESS LEVELS, HEART RATE VARIABILITY AND AUTOGENIC TRAINING TECHNIQUES FOR 16–17-YEAR-OLD FEMALE VOLLEYBALL PLAYERS
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne,
Žermēna Vazne,
Svetlana Ušča
|
2022 |
3 |
Teachers' Attitude and its Role in the Implementation of Sustainable Inclusive Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Svetlana Ušča
|
2021 |
4 |
Axiological Aspects in Higher Education Environment in Latvia: Comparison of Students and Academics’ Values
|
-nav-
|
Zinātniskais raksts |
Arturs Medveckis,
Tamāra Pīgozne,
Svetlana Ušča
|
2020 |
5 |
Exploration of Language Skills of Monolingual and Bilingual Pre-school Children
|
-nav-
|
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Dina Bethere,
Svetlana Ušča
|
2020 |
6 |
Resources of Students’ Creativity for Competence Approach Implementation in Higher Education in Latvia
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Arturs Medveckis,
Tamāra Pīgozne,
Svetlana Ušča,
Aivars Pīgoznis
|
2020 |
7 |
Teachers' Attitude and its Role in the Implementation of Sustainable Inclusive Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Svetlana Ušča
|
2020 |
8 |
Interconnections Between Teachers’ Attitude and Inclusive Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Svetlana Ušča
|
2019 |
9 |
Exploring Teachers’ Attitude in the Context of Inclusive Education.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Svetlana Ušča,
Helēna Vecenāne
|
2018 |
10 |
The Emerging Teachers’ Competence for Improving Healthy Lifestyle and Factors Impacting It
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Svetlana Ušča,
Helēna Vecenāne
|
2018 |
11 |
The Physical Competence of Future Teachers as an Input Towards the Quality of the Pedagogical Activity Concept.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Svetlana Ušča,
Helēna Vecenāne
|
2018 |
12 |
Promoting diversity competence development in professional profile of teachers
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Svetlana Ušča
|
2017 |
13 |
SELF-ASSESSMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCE FOR TEACHERS' WORK IN INCLUSIVE EDUCATION
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Ilma Neimane,
Svetlana Ušča
|
2017 |