1 |
Galvenie problēmjautājumi projekta pētījuma "Izglītības terminu skaidrojošā tiešsaistes vārdnīca" īstenošanās sākumposmā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Helviga,
Diāna Laiveniece
|
2022 |
2 |
Latviešu valodas elektroniskā rokasgrāmata - didaktikas un tehnoloģiju korelācija
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Anita Helviga,
Diāna Laiveniece,
Ilze Auziņa
|
2022 |
3 |
Studentu lingvistiskā attieksme pret kļūdām svešvalodu apguvē un lietojumā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Linda Lauze
|
2022 |
4 |
Unerstanding the Concept of Health Literacy in the Educational Environment: A Pilot Study
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Kravale,
Anita Helviga,
Diāna Laiveniece
|
2022 |
5 |
Zinātniskā raksta nobeiguma daļa: saturs, struktūra, valoda.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2022 |
6 |
Academic Writing in the Baltic States: Introducing the Bwrite project
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Anni Jürine,
Djuddah Leijen,
Helen Hint,
Jolanta Sinkuniene,
Christer Johansson,
Nicholas Groom
|
2021 |
7 |
Gramatikas mācību satura variācijas pamatizglītības posmā: latviešu valodas standartu analīze (1992–2018).
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Linda Lauze
|
2021 |
8 |
Latviešu zinātnes valodas pētniecības virzieni 21. gadsimtā: literatūras apskats
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Agnese Dubova
|
2021 |
9 |
Pirmais teikums: zinātniskā raksta pieteikums
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2021 |
10 |
Possibility of Determining Argumentation in Social Science Articles: The Case of Latvian.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Dzintra Lele-Rozentāle,
Diāna Laiveniece,
Agnese Dubova,
Baiba Egle
|
2021 |
11 |
VĀRDA DOŠANA UN ŅEMŠANA KĀ RUNAS AKTS
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2021 |
12 |
Web application ⇜latvian language of science⇝ for academic and research text types and phrases
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Raitis Ralfs Vecmanis,
Raita Rollande,
Agnese Dubova,
Diāna Laiveniece
|
2021 |
13 |
Zinātnes valoda: stils, teksts, konteksts
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Monogrāfija |
Agnese Dubova,
Diāna Laiveniece,
Dzintra Lele-Rozentāle,
Egita Proveja,
Dzintra Šulce,
Mērija Džeina Karija,
Terēza M.Lillisa,
Kordula Meisnere,
Baiba Egle,
Līva Vecvagare,
Artūrs Viļums,
Dana Tihomirova,
Iveta Kopankina,
Sindija Ansberga,
Veronika Mahmudova,
Ance Putniņa,
Kristīne Tomase
|
2021 |
14 |
Infinitīva izvēle un lietojums mērķa formulējumā zinātniskajos rakstos latviešu valodā (2008–2018)
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2020 |
15 |
Latvian Language of Science
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Agnese Dubova,
Diāna Laiveniece,
Dzintra Lele-Rozentāle,
Dzintra Šulce,
Egita Proveja,
Raita Rollande,
Baiba Egle,
Iveta Kopankina,
Līva Vecvagare,
Artūrs Viļums,
Raitis Ralfs Vecmanis,
Sindija Ansberga,
Dana Tihomirova,
Veronika Mahmudova,
Ance Putniņa,
Kristīne Tomase
|
2020 |
16 |
Nacionālā valoda zinātnē: Latvijas piemērs
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Agnese Dubova,
Egita Proveja,
Baiba Egle
|
2020 |
17 |
National language in science: The case of Latvian
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Agnese Dubova,
Diāna Laiveniece,
Egita Proveja,
Baiba Egle
|
2020 |
18 |
Valodas kļūdas svešvalodu apguves procesā: studentu pieredzes atspoguļojums
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece,
Linda Lauze
|
2020 |
19 |
Valodas struktūras izpratne 7.–12. klasē.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2020 |
20 |
Valodu apguve: problēmas un perspektīva, XVI : zinātnisko rakstu krājums
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Monogrāfija |
Diāna Laiveniece
|
2020 |
21 |
Aizputes mācītāja Johana Georga Goldmaņa ieguldījums latviešu bērnu rakstītmācībā
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2019 |
22 |
Apgūt jaunu valodu nozīmē labāk izprast pasauli, kurā dzīvojam//Learning a New Language Means Better Understanding the World We Live in : Priekšvārds/Preface
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Diāna Laiveniece
|
2019 |
23 |
Latviešu valodas apguve Čehijā : intervija ar Kristīni Anti – latviešu valodas docētāju Kārļa Universitātē Prāgā un Masarika Universitātē Brno
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Diāna Laiveniece,
Linda Lauze
|
2019 |
24 |
Noteiktības (kategoriskuma) un nenoteiktības (pieļāvuma) izteikšanas iespējas latviešu zinātnes valodā.//Certainty (categoricality) and uncertainty (possibility) – opportunities for expression in the Latvian scientific language.
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Diāna Laiveniece
|
2019 |
25 |
Valodu apguves pētniecību popularizējot : hronika
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Citas publikācijas |
Diāna Laiveniece
|
2019 |