1 |
„Savējais un svešais Harija Skujas dzejā: represētā pieredze”
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Anda Kuduma
|
2021 |
2 |
A note on native and non-native accentedness judgements
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Dzintra Bond,
Verna Stockmal
|
2021 |
3 |
Academic Writing in the Baltic States: Introducing the Bwrite project
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Diāna Laiveniece,
Anni Jürine,
Djuddah Leijen,
Helen Hint,
Jolanta Sinkuniene,
Christer Johansson,
Nicholas Groom
|
2021 |
4 |
Action research for creating networks in pedagogical practice.
|
Institute of Educational Sciences (IES) |
Scientific publication |
Lāsma Latsone,
Linda Pavītola
|
2021 |
5 |
Apsīšu Jēkabs un Rūdolfs Blaumanis: salīdzināmie aspekti
|
- |
Scientific publication |
Benedikts Kalnačs
|
2021 |
6 |
Atskaņotājmākslas attīstība Liepājā un Otrā pasaules kara ietekme uz mūziķu likteņiem
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Vēsma Lēvalde
|
2021 |
7 |
Bērnu latviešu valodas attīstība artikulācijas, normu un lingvistiskās vides šķēršļu joslā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus
|
2021 |
8 |
Caurviju prasmju pilnveides aspekti augstskolu studiju procesā
|
Institute of Educational Sciences (IES) |
Scientific publication |
Dace Stieģele
|
2021 |
9 |
Design Thinking for Sustainable Development
|
Institute of Science and Innovative Technologies (ISIT) |
Scientific publication |
Māra Zeltiņa
|
2021 |
10 |
Determination of the adiabatic heat capacity of gases using the Clément-Desormes method
|
Institute of Science and Innovative Technologies (ISIT) |
Scientific publication |
Igors Stepanovs
|
2021 |
11 |
Die Bedeutung der Redekorpora in der Erforschung der zielsprachlichen Verdolmetschung
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Linda Gaile
|
2021 |
12 |
Die Konzeption der Religion bei Hermann Hesse
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Juris Kastiņš
|
2021 |
13 |
Draugos ar zinātni: zinātniskie aspekti Jāņa Veseļa daiļradē
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Edgars Lāma
|
2021 |
14 |
E-learning Tools for the Flipped Learning in Elementary School
|
Institute of Science and Innovative Technologies (ISIT) |
Scientific publication |
Kristīne Bārdule
|
2021 |
15 |
Edvarts Virza un Jānis Akuraters: dubultportrets
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Edgars Lāma
|
2021 |
16 |
Funktionen des Erzählers im letzten Roman von Christa Wolf “Stadt der Engel oder The Overcoat of Dr. Freud”
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Juris Kastiņš
|
2021 |
17 |
Harijs Skuja. Dzīve un darbi.
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Anda Kuduma
|
2021 |
18 |
Historical Background of Artistic Education in Latvia
|
Institute of Educational Sciences (IES) |
Scientific publication |
Inta Klāsone
|
2021 |
19 |
Izglītības iestādes vadības un pedagogu profesionālā sagatavotība mobinga gadījumu risināšanā
|
Institute of Management Sciences (IMS) |
Scientific publication |
Sarmīte Jēgere
|
2021 |
20 |
Kompetences jēdziena izpratne pedagogu tālākizglītībā un mūžizglītībā
|
Institute of Educational Sciences (IES) |
Scientific publication |
Ilma Neimane
|
2021 |
21 |
Kriminālelementi A. Niedras prozā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Linda Zulmane
|
2021 |
22 |
Kurzeme Andras Manfeldes grāmatās bērniem
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Sandra Okuņeva
|
2021 |
23 |
Latviešu mācībvalodas un mazākumtautību izglītības iestāžu vidusskolēnu latviešu valodas kompetence: salīdzinošais pētījums
|
Institute of Educational Sciences (IES) |
Scientific publication |
Zenta Anspoka
|
2021 |
24 |
Lingvistiskās attieksmes izpausmes uzrunas lietojumā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Linda Lauze
|
2021 |
25 |
Mateos Blanco, Belén. El microrrelato como herramienta didáctica en la enseñanza de ELE.
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Agata Babina
|
2021 |