1 |
A note on native and non-native accentedness judgements
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Dzintra Bond,
Verna Stockmal
|
2021 |
2 |
Bērnu latviešu valodas attīstība artikulācijas, normu un lingvistiskās vides šķēršļu joslā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus
|
2021 |
3 |
Latviešu valodas apguve. XII Starptautiskais baltistu kongress: starptautiski recenzēts zinātnisko rakstu krājums
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Rakstu krājums |
Dace Markus
|
2021 |
4 |
Pirmsskolas bērnu latviešu valoda: likumdošana un prakse
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Other publications |
Dace Markus
|
2021 |
5 |
Exploration of Language Skills of Monolingual and Bilingual Pre-school Children
|
-none-
|
Scientific publication |
Dace Markus,
Dina Bethere,
Svetlana Ušča
|
2020 |
6 |
Ievads runas un rakstu kultūrā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Other publications |
Dace Markus,
Anna Vulāne
|
2020 |
7 |
Pirmsskolas vecuma mazākumtautību bērnu runas ieraksti Latgalē: norise, rezultāti, secinājumi.
|
-none-
|
Scientific publication |
Dace Markus,
Dina Bethere,
Kārlis Markus,
Tija Zīriņa,
Alise Valtere,
Marta Jakušina
|
2020 |
8 |
Rhythm in Latvian songs and poems: past and present.
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Dzintra Bond,
Linda Shockey
|
2020 |
9 |
Assessment tools of Latvian language aquisition: problems and application versions
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
10 |
Bērnu runas specifika izglītības aktualitātes kontekstā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus
|
2019 |
11 |
Education in state language: problems and necessary solutions in pre-school education institutions
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Kārlis Markus,
Tija Zīriņa
|
2019 |
12 |
Prognozējamā neprognozējamība. Bērnu valoda Latvijā. Monogrāfija. Rīga: Zinātne, 2018
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Monography |
Dace Markus
|
2018 |
13 |
Quantity and duration in Latvian Songs from World War I: Some Preliminary Observations
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dzintra Bond,
Dace Markus,
Linda Shockey
|
2018 |
14 |
Articulation accuracy in monolingual Latvian-speaking preschoolers: results of a large-scale population study
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Roberts Darģis,
Martin Krämer,
Dace Markus,
Olga Urek
|
2017 |
15 |
Augšzemnieku dialekta pazīmes latviešu bērnu valodā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Lidija Leikuma,
Dace Markus
|
2017 |
16 |
International Project LAMBA
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2017 |
17 |
Latviešu valodas fonēmu izrunas pārbaudes materiāli: lingvistiskais un logopēdiskis aspekts.
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Baiba Trinīte
|
2017 |
18 |
Līdzskaņu fonēmu un to savienojumu izrunas salīdzinošā analīze projekta LAMBA izmēģinājuma pārbaudē un nobeigumā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Ilze Auziņa,
Solveiga Čeirane,
Martins Kremers,
Dace Markus,
Olga Ureka
|
2017 |
19 |
New knowledge and skills in Latvian language acquisition.
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Tija Zīriņa
|
2017 |
20 |
Vecāku aptaujas nozīme bērnu valodas pētījumos
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Anna Vulāne
|
2017 |
21 |
Velta Rūķe-Draviņa – projekts “Latviešu valodas monolingvāla un bilingvāla apguve: rīki, teorijas, lietojums”
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Scientific publication |
Dace Markus,
Anna Vulāne
|
2017 |