1 |
Blended learning in lifelong adult education in the aspects of covid-19 epidemical restriction
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) ,
Izglītības zinātņu institūts (IZI)
|
Zinātniskais raksts |
Lilita Ābele,
Dina Barute,
Lāsma Ulmane-Ozoliņa,
Baiba Rivža
|
2021 |
2 |
Technology enhanced learning in teachers' professional development
|
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūts (DITI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Barute,
Anita Jansone,
Ilva Magazeina,
Lāsma Ulmane-Ozoliņa
|
2019 |
3 |
Digital competency and blended learning
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Madara Priedoliņa,
Lāsma Ulmane-Ozoliņa
|
2017 |