Jaunumi:

Atpakaļ
Kristīne Timermane | Sabiedrisko attiecību daļa, 18.03.2015 00:00

Varēs uzlabot verbālās prasmes klientu apkalpošanā

28. martā Liepājas Universitātes Mūžizglītības nodaļa piedāvā apmeklēt lektores, sertificētas praktiskās psiholoģes Ērikas Ginteres vadīto semināru „Saskarsme caur manipulācijām klientu apkalpošanā” (8 stundas).


Seminārā tiks aplūkotas šādas tēmas: „Komunikācijas struktūra”, „Grūto vai nepatīkamo klientu portrets”, „Telefonu sarunu analīze”, „Klientu apkalpošanas situāciju analīze”, „Konfliktsituācijas un to risinājumi”, „Emocijas. Emocionālā inteliģence”, „Iekšējo resursu apzināšana un pielietošana”, „Prasmju: redzēt, dzirdēt, runāt analīze”, „Emocionālā izdegšana un tās aizsargmehānismi”.


Apmeklējot semināru, būs iespēja uzlabot verbālās prasmes un iemaņas klientu apkalpošanā, kā arī izprast veiksmīgu ilgtermiņa attiecību nodibināšanas pamatnosacījumus un apgūt praktiskas zināšanas par manipulāciju un blefošanu dažādās problēmsituācijās ar klientu.


Pēc semināra dalībniekiem būs iespēja saņemt individuālas konsultācijas, kā arī iesūtīt jautājumus elektroniski, nedēļas laikā saņemot atbildes.


Seminārs-praktikums notiks 28. martā plkst. 10.00 Liepājas Universitātē (Lielā iela 14, 241. telpa).


Dalības maksa: 20 EUR. Pēc semināra-praktikuma nodarbībām dalībnieki saņems apliecības.


Lūgums pieteikties līdz 23. martam, zvanot pa tālruni  63425477 (Līga Apenīte) vai rakstot uz e-pastu: liga.apenite@liepu.lv.