1 |
Tulkojumstilistikas problēmu risinājumi pastišā un parodijā: Džeimsa Džoisa romāna "Uliss" tulkojums latviešu valodā
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Promotion work |
Sigita Ignatjeva
|
2021 |
2 |
Aktieru pašrealizācija kā pedagoģisks nosacījums teātra darbības kvalitātes pilnveidošanā
|
-none-
|
Promotion work |
Gatis Strads
|
2019 |
3 |
Dvīņu (7-10 gadi) individualitātes audzināšana / pašaudzināšana ģimenē
|
-none-
|
Promotion work |
Anita Dumbrauska
|
2019 |
4 |
Latviešu valoda kā svešvaloda: Lingvodidaktikas virziena attīstība Latvijā un ārpus tās
|
-none-
|
Promotion work |
Inga Laizāne
|
2019 |
5 |
Skolēnu pašvadītas mācīšanās veicināšana debašu procesā
|
-none-
|
Promotion work |
Maija Ročāne
|
2019 |
6 |
Bērncentrētas pedagoģiskās pieejas īstenošana bērnu pašrealizācijai pirmsskolā
|
-none-
|
Promotion work |
Jana Grava
|
2018 |
7 |
Bilingvālo rusofono pirmsskolas vecuma bērnu latviešu runas specifika : promocijas darba kopsavilkums
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Promotion work |
Ingēra Tomme-Jukēvica
|
2018 |
8 |
Fonoloģiskais ikoniskums ekspresīvajos un operatīvajos tekstos sastatāmajā skatījumā
|
-none-
|
Promotion work |
Tatjana Smirnova
|
2018 |
9 |
Latviešu dziedināšanas tradīcija: teorētiskie un praktiskie aspekti
|
Kurzeme Institute of Humanities (KIH) |
Promotion work |
Ieva Ančevska
|
2018 |