1 |
ACQUISITION OF STUDY COURSES IN THE CONTEXT OF LIFELONG LEARNING
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilma Neimane
|
2022 |
2 |
Assessment Requirements of Disabled Students in Higher Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ingūna Griškēviča,
Dace Stieģele,
Dina Bethere,
I. Kozun,
M. Debevec,
I. Gialelis,
A. Papalambrou,
E. Papadopoulos
|
2022 |
3 |
Challenges in Pre-school Teachers’ Work in the Facilitating the Learning of the Latvian Language During Covid-19 Restrictions
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) ,
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI)
|
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Agrita Tauriņa,
Tija Zīriņa
|
2022 |
4 |
Civic Learning As A Prerequisite For Democratic Values And Civil Society – Case Study
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs,
Alīda Samuseviča,
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Inta Kulberga
|
2022 |
5 |
Comparative analysis of conceptual guidelines for transition preschool - primary school.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dina Bethere,
Linda Pavītola,
Jana Grava
|
2022 |
6 |
Diagnostikas kritēriju aktualitāte pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolas 1.klasi
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs
|
2022 |
7 |
Healthy Lifestyles of University Students, According to Demographics, Nationality, and Study Specialty With Special Reference to Sport Studies
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne,
Svetlana Ušča,
Antonio Cicchella
|
2022 |
8 |
Holistic Development of Self-Directed Learning Skills in Primary School for Class 1 to 3 Students: Case Study Example
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilvita Pelnēna,
Arturs Medveckis
|
2022 |
9 |
Iekļaujošā izglītība
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Citas publikācijas |
Dina Bethere
|
2022 |
10 |
Ieskats mācību procesa kvalitātes pilnveides stratēģijās
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Maija Ročāne,
Alīda Samuseviča
|
2022 |
11 |
Influence of changes in education requirements on Latvian language acquisition of pre-school age children in Latvia
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) ,
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI)
|
Zinātniskais raksts |
Dace Markus,
Tija Zīriņa,
Kārlis Markus
|
2022 |
12 |
Integration of educational administration ecosystem model components for sustainable development
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Kristīne Niedre-Lathere,
Alīda Samuseviča
|
2022 |
13 |
Intervention of Autogenous Training Techniques for Psychological Preparedness of Sports School Students
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne,
Žermēna Vazne
|
2022 |
14 |
Izglītības vērtības autoritārisma perioda Latvijā
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs,
Ivita Pelnēna
|
2022 |
15 |
Izglītības vides demokratizācija pirmsskolā
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Vineta Pole,
Dina Bethere
|
2022 |
16 |
Kompetenču pieejā balstīts pedagogu tālākizglītības piedāvājums augstākās izglītības iestādēs
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilma Neimane
|
2022 |
17 |
Latviešu valodas apguve diasporā, izmantojot Classflow izglītības platformu: process un rezultāti
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Zenta Anspoka,
Linda Krastiņa
|
2022 |
18 |
Pedagogical aspects of the implementation of assessment strategies.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Maija Ročāne,
Alīda Samuseviča
|
2022 |
19 |
Pedagogical Supervision For Student Support In Higher Education
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Stieģele,
Ilze Miķelsone,
Dina Bethere,
Ingūna Griškēviča
|
2022 |
20 |
Pedagogical Supervision in the Higher Education Study Process
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Dace Stieģele,
Ilze Miķelsone
|
2022 |
21 |
Perceived stress levels, heart rate variability and autogenic training techniques for 16-17 year-old female volleyball players
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne
|
2022 |
22 |
PERCEIVED STRESS LEVELS, HEART RATE VARIABILITY AND AUTOGENIC TRAINING TECHNIQUES FOR 16–17-YEAR-OLD FEMALE VOLLEYBALL PLAYERS
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Helēna Vecenāne,
Žermēna Vazne,
Svetlana Ušča
|
2022 |
23 |
Pre-school Teachers' professional development needs concerning competency-based teaching
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Ilze Miķelsone,
Jana Grava,
Vineta Pole
|
2022 |
24 |
Promoting teacher` motivation to teach: the power of values and competences
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Zinātniskais raksts |
Pāvels Jurs,
Maija Ročāne,
Inta Kulberga
|
2022 |
25 |
Sarunas ar diriģentiem: balss ergonomika: projekta interviju materiāli.
|
Izglītības zinātņu institūts (IZI) |
Monogrāfija |
Baiba Trinīte,
Ilze Valce,
Olga Blauzde,
Mirdza Paipare,
Dina Sleže,
Dina Barute,
Madara Ivane,
Anete Krūza
|
2022 |