1 |
Second language grammar of pre-school children acquiring Latvian as the second language in an instructional setting
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ingēra Tomme-Jukēvica
|
2019 |
2 |
The lexical competence of preschoolers acquiring Latvian as the second language in an instructional setting
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ingēra Tomme-Jukēvica
|
2019 |
3 |
The types of errors in the speech production of preschoolers acquiring Latvian as the second language in an instructional setting
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Zinātniskais raksts |
Ingēra Tomme-Jukēvica
|
2019 |
4 |
Bilingvālo rusofono pirmsskolas vecuma bērnu latviešu runas specifika : promocijas darba kopsavilkums
|
Kurzemes Humanitārais institūts (KHI) |
Promocijas darbs |
Ingēra Tomme-Jukēvica
|
2018 |